fredag 16 mars 2012

FREDAGSFEELING!



Ny städat, kylen är fylld med mat, putsade silverljusstakar och krispiga tulpaner!
Fin start på helgen :)


Heeeeej!


Här är fredagsfeelingsen på topp och ja är så sugen på helg.
Det enda som fattas är lilla E som gärna får ta och bli frisk nu.

Lite fredagsfint i vårt kök!









Ny putsade silverljusstakar är ett måste. Jag gillar inte allt när de börjar "gulna". Det negativa med silver men en putsning i månaden får man väl stå ut med för ack så vackra de är.









Krispiga tulpaner i ny kanna från blomsterlandet.
Jag brukar ställa tulpanerna i isvatten och sedan snitta om dem och byta vatten var 3:e dag, då står de i mellan 7 - 10 dagar.















Ett stort kök rekommenderar jag alla om möjligheten dyker upp.
Det är ljuvligt!






Nu ska jag spela memory med lilla E. Det är så kul att vi alla kan spela spel tillsammans och det funkar oförskämt bra ;)



Njut av fredagseftermiddagen!


KRAM



4 kommentarer:

  1. Ni ser ut att ha det så fint!! Hoppas nu lilltjejen blir frisk och att ni får en riktigt härlig helg!

    SvaraRadera
  2. Tack Johanna!
    Just nu är E piggare och jag hoppas det håller i sig :)

    SvaraRadera
  3. Jisses så fint ni har det och jag förstår att det är härligt med ett så stort kök!!
    Härligt att hon är piggare:)

    Fin helg önskar jag dig!

    SvaraRadera
  4. Tack fina du!
    Desamma till dig.

    Kram

    SvaraRadera