fredag 23 mars 2012

DOPTÅRTOR





Jag bläddrade bland gamla bilder ifrån när barnen var små och hittade bilder från Evelinas dop. Och dop tårtorna som jag alldeles helt glömt bort.



Tjingeliiing!



Fredagskänslorna är på topp här hos mig just nu, jag har redan tillbringar ett par timmat på kontoret. Jag vill bli klar tidigt idag och hämta mina små tjejer för en liten picknick i solen nere vid vattnet.
Jag har roat mig tre kvällar på rad och varit borta på tok för mycket från familjen.

Igår tillbringade jag kvällen med ett gäng härliga tjejer på restaurang Vapiano, en av mina favorit restauranger. Soft miljö, chill stäming och ljuvlig mat!






Doptårtorna från Evelinas dop för ett par år sedan.






Som ni vet älskar jag ju bak och pyssel kring det så jag tog på mig att göra tårtorna själv och ack va kul jag hade. Det ser kanske svårt ut men nej nej nej, det är busenkelt! Rätt material att jobba med är hemligheten.
HÄR hittar du baktillbehör som sockerpasta, färgmedel, ätbart lim och mycket mer.






Ljuvlig fredag fina ni!


KRAM

3 kommentarer:

  1. Restaurangen var grym, men frågan är inte om bussresan hem var allra roligast;)

    SvaraRadera
  2. Wow vilka fina tårtor. Vad duktig du är.
    Kram Jannike

    SvaraRadera
  3. Tack Jannike :)

    Marie, jag instämmer, haha...

    Kram på er

    SvaraRadera