fredag 30 mars 2012

DESPREATE HOUSEWIVES FÖR TJEJER 5 - 12 ÅR




Jag måste ju säga att LEGO´S nya serie Friend´s och despreate Housewives är galet lika ;) Rollspelet för dockorna Mia, Emma, Andrea, Stephanie och Olivia kretsar kring dagar vid poolen, besök hos frisören, skönhetssalonger, bageri och möten med personliga stylister och en take away latte i handen!

Det är verkligen läckert gjort men vad ger vi våra småtjejer för förebilder?



Happy friday alla tjusiga läsare!


Bara drygt en timme kvar till dagishämtning och jag känner mig absolut inte redo för att ta helg. Har en lång lista med jobb punkter som jag så gärna skulle vilja beta av innan helgen. För nästa vecka är det kortvecka och sedan en lååååång påskledighet, då packar vi väskorna och åker ner till Fjällbacka, längtar!

Choklad Creme Brulee mina vänner, har ni ätit det? Har hört att det ska vara alldeles ljuvlig, måste nog provlaga det i helgen. Och så är jag SÅ sugen på grillad oxfilé med grillade grönsaker med en god gratäng till. Får se vad kvällen har att bjuda på ;)


















Jag kan ju bara tänka mig att det LEGO Friends blir en hit hos alla små leksugna tjejer!


Önskar er en fin eftermiddag!


KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar