måndag 27 februari 2012

VÅR PÅ KÖKSBORDET




Ljuvliga vita pärlhyacinter pryder nu vårt köksbord, visst är de härliga? 
Jag är så full utav vårkänslor och för varje dag som går kommer vi allt närmare. Jag längtar så! När jag klev ut genom ytterdörren imorse stannade jag upp och tog ett djupt andetag av den friska, kalla morgonluften. Jag blundade och drömde mig bort en stund - bort till en fin vårmorgon iklädd ballerinaskor, ljusa jeans, en tunn blus, och skinnjackan som senare under dagen åker av i den varma vårsolen som steker mot den ljusa huden.

Och allt detta härliga har vi att att se fram emot och det bästa är att den tiden snart är här :)


Godmorgon sköna!

På kontoret denna måndag morgon är humören på topp och när jag tittar ut genom fönstret ser jag leende människor gå förbi med, fulla med energi.
Jag tror det är fler som känner att våren är på G!







Nu önskar jag er alldeles fantastisk start på en fin vecka!




KRAM

1 kommentar:

  1. Hej =)

    Åh vad glad jag blev av din kommentar =) tusen tack!!
    Ja målningen av kakel blev mycket bättre än väntat kan jag lova, bilder kommer troligen imorgon =))
    Inatt drömde jag om min svarta skinnjacka, längtar!! Känna ljumma vindar mmm =)
    Blev helt fast i din blogg nu. Tjoa till om du vill sälja en elefantkudde, är på jakt =))
    Nu ska jag kika viadre hos fina du!

    Kram Fia

    SvaraRadera