måndag 20 februari 2012

UTMANAR DIG :)




Hur ljuvlig är inte mynte serien från IB Laursen?


Todeloooo!


Jag har fått frågor om brödformen från IB Laursen och hur brödet blir i den, tyvärr har jag inte provat den själv, men det kanske är någon av er bloggare här som har och kan ge en liten recension? 
Det jag gillar med brödformen är att den inte bara kan användas till brödbak utan passar även bra till sockerkaka, lasagne, moussaka och andra gratänger.

Allt mynte porslin kan användas i ugn, micro och diskmaskin utan att det påverkar dess kvalité.












Kvällens träningspass gick inget vidare, motivationen var låg och det fanns inte minsta energi. Så jag tänker skippa kvällen tvprogram och alldeles strax krypa ner i sängen, läsa en stund och sedan somna tidigt.

För imorgon bitti ca 06.30 är min ambition en joggingrunda runt kungsholmen. Är det någon som gör mig sällskap? Ska vi bestämma att vi sticker ut samtidigt även om vi befinner oss på olika platser? Det är en utmaning men kom igen, blir det för halt powerwalkar vi istället. Vad sägs?


Godnatt!


KRAM



3 kommentarer:

  1. Heeej:) Jag hade antagit utmaning direkt om jag hade haft barnvakt. Jag älskar morgonpromenader/joggingturer men det känns inte rättvist att dra ut min lille plutt så tidigt.
    Men jag måste säga att formen börjar kännas bättre och bättre nu:) Och jag har lyckats komma igång med joggningen:) så just nu går vägen mot målet kanon!! 6km i fredags, 6 km igår och ett spinningpass ikväll :)
    Lycka till imorgon, det fixar du!!
    //Emma

    SvaraRadera
  2. Hur gick det i morse?
    Jag sov till 8.00 i vanlig ordning, helt galet, brukar ju vara uppe vid 6.00 och pigg. Men livet förändras med en plutt i magen ;)
    Kram till dig!

    SvaraRadera
  3. Tack Emma :) Va skönt att du är igång med löpningen och att benhinnorna mår bättre. Bra start på nya veckan!

    Njut Hannah, snart kommer underverket :)
    Kram

    SvaraRadera