torsdag 23 februari 2012

TAKE A BREAK













Av en tillfällighet hittade jag dessa posters hon en ung och kreativ tjej. Någonting gjorde att jag fastnade en stund i hennes webbshop. 
Designer Sandra Leierth och mer från henne hittar du HÄR.


Hej!

Här sitter jag fortfarande på jobbet och har minst en timme kvar. Tar en paus och kikar in här en stund.
Fördelar med att vara egen företagare är att man ofta kan styra sina arbetstider dock innebär inte att man kan sluta tidigt varje dag eller jobba färre timmar per vecka. 

Imorgon har jag en fin vän på besök idag och vill tillbringa eftermiddagen och kvällen med henne så jag passar på att avsluta större delen av veckans projekt idag.


Hoppas  ni har en fin eftermiddag!


KRAM

6 kommentarer:

  1. Åh!!! Idag testade jag "din kokosglass" och kära nån så god!!! Vad jobbar du med Lena, nån form av inredning har jag förstått..?

    Har du bra tips på lätt snabbt energi när man tränat? Innan jag blev gravid kunde jag ta en bars innan jag gick i duschen för att sen göra mat. Nu har jag kört med keso, lite nötter banan (som jag egentligen inte gillar) och känner att jag behöver "förnya mig". Har märkt att jag snabbt behöver nått i magen efter ett träningspass+mat. Först då lyckas jag gå ned i vikt och allt det där andra man vill uppnå med träningen...

    SvaraRadera
  2. Bars som jag tidigare åt och gillade har jag hört att man ska undvika när man ammar?!?

    SvaraRadera
  3. Och jag måste ju inflika med att jag blev bjuden på denna suuupergoda glass:) Mums!! Dock ingen bra uppladdning innan träningen, men det var värt det ändå :) Tjing //Emma

    SvaraRadera
  4. Hej girls,
    Kul att ni gillade glassen, jag älskar kokos så det är en stor favorit hos mig :)
    Johanna, jag jobbar som inredningsdesigner och hjälper både företag och privatpersoner med inredning. Ex inredning av kontorslandskap, konferensrum, butiker, inredningshjälp år privatpersoner som vill hitta sin stil eller bor trångt och vill ha hjälp med "compac Living", kökslösningar, belysning och mycket mer. Jag "homestagar" även hus och lägenheter inför försäljning.

    Återkommer med tips på återhämtning :)

    Njut av dagen!

    SvaraRadera
  5. Hej Lena!
    Har du gått någon inrednings utbildning?
    Jag har lust att gå någon inrednings utbildning. Men vet inte vad, gärna på distans. Har du något förslag på någon utbildning?
    /Camilla

    SvaraRadera
  6. Hej Camilla,
    Jag har gått kurser inom inredning, homestaging och Feng Shui hos studiefrämjandet i Stockholm. Studiefrämjandet finns på många orter i landet, kika in på Studiefrämjandets hemsida www.studieframjandet.se och läs mer.
    Inredningsskolan är en ny 1-årig utbildning hos studiefrämjandet som jag hört mycket bra om, dock är den inte på distans.
    Lycka till!

    SvaraRadera