måndag 6 februari 2012

SVENSKA KRIMINALFILMER




Kvällens film Arne Dahl - Upp till toppen av berget!


Hellloooo!


Jag är helt såld på svenska krminalfilmer, vet egentligen inte riktigt vad som är så bra med dem men kan verkligen inte slita mig. Har sett alla Beck, Wallander, Van Veeteren, krimmissarie Winter, morden och graven, Maria Wern, Irene Huss och just nu är vi inne på Arne Dahl. Arne Dahl är kanske en av de bästa jag sett på länge, den skiljer sig från de övriga filmena. Bra skådespelare, spänning och skön humor.


Nu ska jag krypa upp i soffan med en kvälls smoothie!

Vi ses!


KRAM

2 kommentarer:

  1. Gillar oxå!!! Är en riktig filmslukare. Här kommer en lite uppdatering kring mitt j
    hälsomål...
    Träningen har jag verkligen kommit igång med vilket känns riktigt skönt. Sprang till och med för första gången på länge, med vagn!! Ja allt är möjligt. Vi försöker dock hitta tid för varandra här hemma jag och min sambo, så att det inte alltid blir så att vi bara möts i dörren. Detta får vi jobba mer på, men bara det att vi vill tror jag gör att vi kommer lyckas... När går vi se:) mitt i allt detta har jag insett att det inte är en speciell vikt jag vill nå, kilona går sakta nedåt. Nej, det är en kropp jag trivs i jag vill nå... Magen fick sig ju en rejäl utmaning med en graviditet.
    Sötsuget gick bra... Riktigt bra och jag tackade nej vid flera fikatillfällen. Men i tors "slank jag dit" och sedan var det kört med helg och kalas som avlöst varann. Skall verkligen jobba på det igen!!
    Sömnen... Fråga inte, suck när ska man få soooovva:)

    SvaraRadera
  2. Fick härligt tips om grönsaker och dipp ifrån din blogg. Det åt jag ofta förr men hade liksom glömt bort. Önskar mer "snacks" tips.

    SvaraRadera