måndag 20 februari 2012

SÖTT OCH VISSET!



Min lilla sjukling är piggare än någonsin och inviger lite nya sommarkläder. Tights och klänning från H&M.


Hej!


När jag kom hem var det inte längre någon sjukstuga här, mina små sessor busar mer än någonsin.

Gillar era små fina chokladrycker? Då rekommenderar jag dessa "chokladsugrör", sugrör fulla med små chokladkulor som man sätter i ett glas med mjölk. När mjölken sugs upp i rören får den en mild chokladsmak från kulorna. Roligt för barnen och helt kladdfritt.






Sugrören hittade jag hos Ica Maxi.






När vi kom hem igår möttes vi av dessa mindre glada blommor. Usch, hela jag blir vissen när tulpanerna ser ut såhär. Tror jag ska ta med tjejerna på en liten promenad till öns blomsteraffär.


Vi ses!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar