måndag 20 februari 2012

SJUKSTUGA IGEN...




Trots att vi hade en lugn helg kunde vi inte slita oss från lite renoveringsarbete och vi blev klara med vår lilla hall. Hallen går in från baksidan av huset och sedan in i köket. I anslutning ligger ett litet gästrum och en gäst toalett.



Godmorgon!

Hemma på ön och nu är det sjukstuga här hos oss. Igen.
Det tar lixom aldrig slut, det är alltid någon av oss som inte är iform och idag är det Tindras tur.

Vårt mål i helgen, förutom att vila och ta det lugnt, var hallen och vår lilla gäst toalett. Och vi lyckades bli hyffsat klara i alla fall.









Nu måste jag kila till jobbet.


Önskar er en fin start på veckan!


KRAM


3 kommentarer:

  1. Vilken härlig helg ni har haft och fin hall och toa har ni nu fixat.
    Den vita pallen i hallen, var har ni köpt den?

    SvaraRadera
  2. Hej Linda,
    Ja helgen var precis vad vi behövde :)
    Pallen kommer från Ikea, när jag köpte den fanns den bara i naturträ så jag målade den vit, men nu har jag sett att den även finns i svart och vitt.
    Ha en fin eftermiddag!

    SvaraRadera
  3. Tack snälla Lena, du inspererar mig till så mycke

    SvaraRadera