lördag 25 februari 2012

SATURDAY MORNING!




I vårt vardagsrum denna lördagsmorgon. Tjejerna prova sina nya vårkläder och dansar runt i lägenheten till Veronica Maggios - Jag kommer.



Hallå Vänner!


Ett dygns sedan sist och jag är fortfarande på språng ;) hade en ljuvlig dag på stan igår med finaste Marita & Ellen och trevlig middag på kvällen.
Idag fortsätter vi vårshoppingen för oj oj oj va mycket fint som börjar kika fram i butikerna. Vad jag har shoppat bjuder jag på senare :)

Stackars Tindra har haft magkramper till och från under några dagar, usch blir så orolig :( så för henne blir det ett litet besök hos farbror doktorn med D idag medan jag tar med mig Evelina på stan. Ska bli mysigt med lite egentid bara jag och E, så viktigt och det händer allt för sällan.

Hoppas bara det går bra för min stora tjej idag.















Krispiga tulpaner från hötorget, Ljusstake Day, ljuslyckta Tine K och den lilla keramik åttan minns jag faktiskt inte vart jag köpt.


Nu önskar jag er en alldeles fabulous day!


KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar