tisdag 28 februari 2012

NÅGRA VÅRNYHETER!




Dags för lite "modevisning" här på bloggen ;) Kan ju inte kalla mig någon modell direkt men det bjuder jag på, det är ju ändå kläderna som är det intressanta!


Hellloooo!

Som jag lovat kommer några bilder från helgen och veckans shopping resultat. Tyvärr var inte mina små tjejer så sugna på att bli fotade så ni får nöja er med ett par av mina plagg :)









Ny vårjacka från Odd Molly - Cortez parka jacket. Bara älskar dess stora och härliga huva.
Du hittar den HÄR.















Tunikan från Odd Molly heter libre tunica och du hittar även den HÄR.
Jeansen är också en nyhet och kommer från Gina Tricot.









Nu ska jag hålla D sällskap i soffan med ett avsnitt Irene Huss och färsk ananas som "kvällssnacks".

Till er som gör vildjäst, glöm inte skaka burken ikväll :)


Njut av kvällen!

KRAM 

1 kommentar:

  1. OJ, vilka fina vårkläder du har köpt dig! Jag köpte mig också faktiskt lite vårkläder igår och mer kanske det blir till helgen :)
    Kram kram

    SvaraRadera