lördag 25 februari 2012

LÖRDAGSMYS




Kvällens godsaker i en ny liten skål från MIO. En underbar liten skål med lock, perfekt som portionskål för godis, chokladpudding eller pannacotta. 
Ikväll blev jag så otroligt sugen på hederlig gott & blandat och kilade snabbt ner till coop innan middagen :)


Tjingeliiing!

Ännu en dag på stan med fint sällskap, även om jag måste erkänna att det tar på krafterna. 
Promenaderna mellan stans utspridda butiker ger bra motion och alla dessa andra människor som också vill ta del av vårens nyheter, puh, jag är nu alldeles slut ;)

MEN en hel del shopping har det blivit, älskar! :)

Hur har er lördag varit?






Evelina busar i ett av stans barnvänligaste fik, du hittar det i MIO huset på Sveavägen. Sköna soffor, bra fika och luncher, lekrum för barn, plats för barnvagnar och fräscha toaletter. Mer barnvänligt än så kan det inte bli!






Och så ljuvligt sällskap av Marita och söta Ellen. 

D väntar nu i sofffan med ännu ett avsnitt av Irene Huss. En kriminalare som är min favorit just nu.


Vi ses imorgon raringar och då bjuder jag på tips om bra mat efter träning.


KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar