torsdag 16 februari 2012

JA MÅ HAN LEVA...




Det var två nyvakna och trötta små sessor som ivrigt smög upp för trappan strax innan kl sex imorse. Tindra har räknat ner dagarna till pappas födelsedag och det var med stor lycka hon högt sjöng "Ja må han leva" med en mini cupcake i handen!
Grattis fina D på födelsedagen, hipp hipp hurra!



Godmorgon!


Jag känner mig lite frånvarande här på bloggen just nu, tröttheten har tagit över och jag kämpar för att ta mig igenom dagarna. Alla dessa sömnlösa nätter tar kål på oss. Det är tungt, riktigt tungt just nu...

Fina mamma erbjöd tjejerna att få vara hos henne hela helgen så i eftermiddag beger vi oss av mot Fjällbacka. Barnen till mormor och morfar och jag och D på "Hälsoresa" till vårt lilla hus :)
Sova, promenera, möjligtvis en joggingtur, god mat, skön musik, en trave tidningar, en bra bok och kanske lite renovering, 
tror inte vi kan hålla oss från det :)


Håll utkik här på bloggen under eftermiddagen, en "hälsosam" liten morot kanske dyker upp!


STOR KRAM!

L

6 kommentarer:

  1. Hej vännen.. hipp hurra för David idag! Hälsa honom från oss.. Va skönt att komma i väg och få lite egentid.. och få lååång sovmorgon! Jag skulle så gärna vilja hjälpa er.. barna kanske kan komma hit någon helg! Huset bredvid oss är fortfarande ledigt ;)tänka vilka sovmornar ni skulle få då =)Puss på er och ha en skön helg! Cissi

    SvaraRadera
  2. Åh jag förstår preciiiis, ibland vill man betydligt mer än vad man orkar med. Så underbart då att ha människor runt sig som förstår och sträcker ut en hjälpande hand när man som bäst behöver den! Hoppas ni får det skönt "här hemma"

    SvaraRadera
  3. Ida Benjaminsson16 februari 2012 22:42

    Hejsan!

    Ville bara gratulera David på födelsedagen:) Hoppas ni har det bra och att ni får det bra hemma på västkusten!

    Kram Ida och Markus

    SvaraRadera
  4. Tack va söta ni är, blir så glad av era kommentarer.
    Nu njuter vi här på västkusten :)
    Cissi, jag ringer dig angående huset :)

    Stor Kram till er!

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  6. David tackar för gratulationerna :)

    SvaraRadera