onsdag 8 februari 2012

INTE ATT UNDERSKATTAS...




På vår köksö just nu...



Hej Raringar!

Jag undrar så vilka ni alla är som kikar in här? Besöksstatistiken går bara upp och det är så kul att allt fler hittar hit.

Jag tog mig iväg till gymmet till slut, och det är jag så glad över nu. Jag hoppade in på ett vattengympa pass, ja jag vet för många låter det lite "tantigt" men gud nej, absolut inte. Gaah va jobbigt träning det är när man hittar rätt rörelser och kan ta ut dem ordentligt. Och tanterna som går på passet är minnsan i riktigt bra form.
Under båda mina graviditeter tränade jag vattengympa fram tills kvällen före förlossningen. Rekommenderas!









Brickan ni ser kommer från IKEA, flaskan/vasen - House Doctor 
och ljusstaken - Tine K.

Visst känns det inbjudande när en fylld godis skål står framme? Men ett tips, välj ett godis som du abslout inte tycker om :)






Jag råkade bryta av en orkidékvist när jag skulle sätta fast den på "blompinnen" men satte den i vatten och nu har det stått i två veckor och är 
fortfarande lika fin :)



Önskar er ett alldeles fantastiskt avslut på denna kväll :)


KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar