fredag 3 februari 2012

"FINFREDAG"




Fredagsmorgon och jag startar dagen med en Red Bull. Jag känner mig tröttare och gråare än någonsin...


God morgon!

I morse kände jag mig tröttare än vad jag gjort på länge, kan inte mer än att hoppas på en bra lördagsnatt, någon som har några fina sömntips till min lilla E? Idag har vi "finfredag" här på jobbet och det är min tur att laga dagens lunch till alla som jobbar.

Ugnsbakad lax med spenat, parmesan och vitvinssås. Mmmmm.
Pannacotta till efterrätt och ett glas vin till alla som vill ha 
- det är fredagslyx det!

Vad har ni för fredagsplaner?






Nu ska jag göra en chailatte och ladda om batterierna. En fin dag som denna har jag absolut inte tid att gå på halvfart :)


Önskar er en alldeles ljuvlig dag!



KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar