måndag 27 februari 2012

FINA LEILA!




Som ett stort fan av Leilas ljuvliga recept måste även jag tipsa er om hennes webb butik som öppnar inom kort. Åh vad jag är förväntansfull!



Todelooooo!

Jag sitter här på jobbet och laddar inför kvällens träningspass, känner mig mer energifylld än någonsin och motivationen är på topp!
Jag vill äta en nyttig middag gjord av fina råvaror och fräscha grönsaker, känna mig sund och hälsosam. 
"Hälsosamt" är ett betydelsefullt ord i min vardag och något jag behöver, i lagom dos, för att trivas i livet.












Alla Leilas bilder är alltid lika smakfulla, goda bakverk dukat på ljuvligt porslin!


Nu ska jag kila iväg och hämta mina små tjejer på förskolan.

Vi ses och glöm inte bort "vildjästen" som startar ikväll :)


Hej sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar