tisdag 21 februari 2012

FART & FLÄKT




Hur snygg är inte vårens bordsfläkt från Watt & Veke
Vi har ofta problem med värmen i vår lägenhet under somrarna, solen strålar mot fönstren från ca kl 11 - 22 när solen går ner. De går knappt att vara inomhus.
Jag tror minsann denna favorit skulle passa utmärkt hemma hos oss :)
Fläkten finns i flera olika färger och kostar runt tusenlappen.



Hej!


Sitter på jobbet med en kurrande magen efter morgones joggingtur :) Jepp jag tog mig ut :) det var tungt när kl ringde 06.00 men ack så skönt det känns nu. Trotts att jag ätit både frukost och mellis så längtar jag mer än någonsin efter lunch, får bli en tidig sådan idag!






Bilderna är lånade från Watt & Veke.



Ursnygga lampor, även dem från Watt & Veke.


Things to do!

Vi ses!


KRAM


3 kommentarer:

  1. SÅ snygg fläkt!! Vill också ha!!:) Och oj vilken fin blogg och snyggt hem du har! Hittade precis hit och blir bloglovinföljare direkt:)
    Blir renoveringssugen när jag ser ditt kök och hall, och lilla toan där, så snyggt! Läckert att ni satt ljus under sockeln i köket, mycket.

    På återseende:)
    Milla

    SvaraRadera
  2. Herlig blogg! Takk for snygga ord hos meg :)

    SvaraRadera
  3. Tack Milla och välkommen hit. Va kul att du gillar LifestyleByLena :)

    Vi ses :)

    SvaraRadera