söndag 5 februari 2012

END OF THE WEEK




I veckan provade jag orange/röda toner i vardagsrummet men det kändes inte så bra. Redan dagen efter tog mig till H&M home och shoppade några nya, våriga kuddfodral. Nu känns det mycket bättre :)



Hellluuuuu luuuu!


Halva söndagen har redan gått och jag sitter fortfarande i myskläder, hur snabbt gick inte denna helg? 
Tillbringade fem timmar av natten i soffan med en vaken Evelina, när Tindra väckte oss 07.30 var jag illamående av trötthet och tanken på att kliva upp gjorde mig både arg och ledsen. Tur nog gav fina D mig sovmorgon, jag somnade om jag vaknade kl 10.00, pigg och glad.


















Tindra har lånat Evelinas fina klänning från Kappahl. Trots att de bara är två och tre år så är de redan näst intill lika stora och kan låna varandras kläder. 






Tindra är full med energi och spexar för fullt. Hon bara älskar att stå i centrum och så fort kameran kommer fram är hon redo att bli fotad.






Evelina myser i sängen och vill absolut inte bli fotad.

Tänk att två små systrar kan vara så olika...


Nu ska jag ta tag i dagen och göra något av den.


Fin söndag!

KRAM

2 kommentarer:

  1. Oj, 5 timmar. Det tar på både kropp och själ. Hoppas det går över snart. Vår Casper vaknar 1-2 gånger på natten och det är nog så jobbigt. Men han nöjer sig med välling och sen somnar om. Fast så fort han sover över hos någon annan sover han hela nätter och sena mornar. Knepigt det där med sömn! Vad fint ni har hemma hos er. Kram Emma

    SvaraRadera
  2. Tack Emma :)
    Hoppas du mår bättre nu och snart är tillbaks i "Hälsolivet".
    Kram

    SvaraRadera