måndag 13 februari 2012

DAGAR ATT MINNAS








Hej!


Bjuder på några bilder från gårdagen.

Jag tog en löprunda runt kungsholmen igår och överallt möttes jag av människor som kikat ut från sina små krypin för att njuta av det underbara vädret. Det var glädje hos alla, isen var full med ”promenerare” som utmanade ödet, dofter av grillad korv och brända mandlar spred sig från stånden längst med 
Norr Mälarstrand.

Eftermiddagen tillbringade vi med fina vänner från ön, fikade till den ljuvliga utsikten från Värdshusbryggan och barnen åkte pulka i backen ovanför. Stunder som dessa är stunder som jag sparar i min lilla ”portfölj” och plockar fram dagar när det känns mindre bra och vardagen är tung.

Bara så ni vet älskar jag att läsa era uppdateringar om hur det går med era hälsosamma mål, och även om sjukdomar eller andra orsaker ger er förhinder så vet jag att så länge ni uppdaterar här på bloggen så kommer ni komma tillbaks även om träningen fått sig ett uppehåll.

Min träning har gått bra, 27 km löpning + specifik löpstyrketräning. 2 crawl pass och ett styrkepass.

Och pepsi maxen har jag helt glömt bort ;) Även om jag ofta blivit påmind!



Kram till alla er fina


Lena


1 kommentar:

  1. Här kommer min uppdatering över veckan som gick:
    Måndag: Spinning och det gick riktigt bra. Njöt under passet över att verkligen köra slut på mig:)
    Tisdag: Lång promenad med vagn
    Onsdag: Löpning. Gick bättre än förra veckan och det var riktigt härligt!
    Torsdag Promenad. Hade bokat mig på ett pump/spinning pass men glömde helt av det
    Fredag: Löpning
    Lördag: promenad
    Nu känns det som om jag kommit igång men trixet blir väl framöver att hitta någon form av rutin för att kunna umgås med min sambo också. Som det är nu avlöser vi varann i dörren allt för många gånger...

    Sötsuget avtar, men finns där fortfarande som en irriterande "bov" men jag jobbar verkligen på det och avstod under veckan för att få "unna" mig i helgen som gick.

    Sömnen går väl sådär... på något sätt verkar kroppen vänja sig och promenaderna ute i den härliga solen hjälper ett trött ansikte att orka lite till. Har blivit bättre på att vila då Nellie sover på dagen.

    Kramar!
    Söndag. promenad

    SvaraRadera