torsdag 23 februari 2012

BRA FÖR SJÄLEN





Ljuvligt, gott, värmande, njutbart och så behövligt!
Nyttigt? Ja, nyttigt för själen.



Godkväll Raringar! 


Gaaah, jag är så trött, så galet trött just nu, kroppen känns som bly och jag vet knappt om jag orkar ta mig uppför trappan och in till sovrummet. Tolv timmar på jobbet och 1 1/2 timmes crawl lektion tog musten ur mig. Och nu väntas nattens "tortyr". Det är min tur att vara uppe med lilla E och jag förstår inte hur jag ska orka.

Ni vet känslan som finns när man ligger i en varm säng, under ett ljuvligt duntäcke, sluter långsamt ögonen, tankarna blir suddiga och du förvinner sakta in i en skön sömn. 
Men Stop! Föreställ dig, att det precis då hörs barnskrik och du vaknar till med ett ryck. Skriket blir allt högre och du måste genast kliva ur sängen. 

Upprepa det tio gånger :)






Jag vet att jag tipsat er förut men jag måste bara göra det igen. Godaste chokladen från Åre Chokladfabrik!










Och massa vispgrädde :)


Nu ska jag gå in till mina små skatter som sover sött i sina sängar. Krama om dem, känna doften av deras varma hud och nytvättat hår. Älskade små liv!


Vi ses imorgon och galet nog är det fredag igen!


KRAM









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar