måndag 6 februari 2012

BIRTHDAYS PLANNERS




Jag vaknade upp i morse full med födelsedags feelings. Jag vill förbereda barnkalas, baka tårtor, cupscakes, cake pops, duka i rosa och blåsa ballonger. Jag bara älskar sådant och tror ärligt talat jag till och med uppskattar det mer än vad barnen själva gör.



Tjiingeliing!



Blå himmel, sol och snötäckta gator, ljuvlig kombination eller vad tycker ni?
Måste bara visa er lite kalas inspiration, kan inte låta bli att börja planera tjejernas födelsedagskalas trots att det är tre månader kvar, tihi...









Hur läckra är inte dessa cake pops? Jätte enkla att göra och så tjusiga till kalaset.















Och så hittade jag detta "lilla" 1-års kalas. Jag dör... Inte såg mina tjejers första kalas ut såhär, det måste nästan ligga ett års planering bakom :) 
Men kan inte annat än älska det!

Och födelsedagsbarnet... Sååå söt!












Bilderna från 1-års kalaset är lånade här.




Till er som har pojkar hemma så går allt att arrangera i blåa och gröna nyanser :)


Nu ska jag äta lunch - pastasallad med kyckling!


Njut av dagen!


KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar