fredag 17 februari 2012

BÄSTA FREDAG!




Njuter mer än någonsin, blå himmel, sol, lugn & ro och massa kärlek. Kan det bli bättre?



Todellloooooo!

AAAaaaaaaaaaaaaaa, jag vill bara skrika ut lite av min energi, den rinner snart över, vad hände med gårdagens trötthet? 
Den är som bortblåst, känns det som iaf :)

Vi är nu i Fjällbacka, pysslar, njuter, bläddrar i magasin och njuter lite till. Solen skiner in genom våra fönster, himlen är klarblå och snön glittrar - det är så vackert! 
Alldeles strax ska jag hoppa i löparkläderna och ge mig ut på en joggingrunda runt Fjällbacka. Jag vill suga i mig havsluften, låta tankarna flöda fritt och få fyllas med ännu mer energi!






Vårt vardagsrum denna ljuvliga fredag!






Och bordet är fyllt med magasin, till och med en Se & Hör, ja det är inte likt mig. Jag brukar njuta av att läsa deras skvaller i väntrummet hos tandläkaren och i stolen hos frissan men köper aldrig någon själv.
Men efter helgen kommer jag ha stenkoll på alla kändisar ;) Även om det mesta som skrivs kanske är påhittat och inte alls stämmer med verkligheten.


Nu önskar jag er en alldeles fantastisk dag!


KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar