lördag 4 februari 2012

BADRUM





Eftermiddagens belöning efter en lång joggingrunda i minusgraderna. Det tog emot att ge sig ut måste jag erkänna men väl ute var det helt underbart. Löpningen flöt bra, det kändes lätt och jag fick tid att låta tankarna flöda.



Tjiiingeling!


Mitt i middagsfixet kikar jag in här och visar några bilder från vårt badrum. Tror nämligen inte jag gjort det tidigare.












Ljuslyckta från Tine K.






Bästa boken!






Ett "fönster" gjort av glasmosaik för ljusets skull.















Belysta knoppar och hyllor från Cariitti. Finns att köpa hos Design 4 Living :)






Här ser ni vår snötäckta altan. Åh vad jag längtar efter våren och till att få börja inreda balkongen och altanen.






Nu måste jag fortsätta med maten. Grillad oxfilé med spetpaj står på menyn, mums!

Ikväll börjar melodifestivalen, ni har väl inte missat det?

Njut av kvällen!


KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar