fredag 24 februari 2012

AND SHE DOES IT AGAIN




Undrar om det var medvetet lilla E bestämde sig för att sova sin livs "andra" natt utan minsta pip. Lycka!
Ni vet ju hur jag kände mig igår kväll. Och när jag väl kommit i sängs gick jag in i andra andningen och kunde absolut inte somna, jag vände och vred på mig i timmar och strax efter kl tolv tittade jag på klockan sista gången. Vaknade upp kl 05.45 av ljudet från en glad E som satt i sängen och spelade spel på David telefon. 

Dryga fem timmar med hel sömn och jag känner mig "hel" igen, tyvärr är den känslan en färskvara och en natt med dålig sömn igen och jag är trasig igen.



Hej Fina Fredag!

Är på språng, ska på en litet möte innan jag åker in till stan och möter upp fina vänner. En eftermiddag på stan med fint sällskap och några besök i favoritbutikerna är precis vad jag behöver.

Önskar er den ljuvligaste fredagen!

Vi ses senare.


KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar