torsdag 5 januari 2012

WINTER WONDERLAND!



Vyn från vårt sovrumsfönster dagens torsdag eftermiddag.
Stora snöflingor seglade ner och ett tunt vitt täcke lade sig över vår lilla Ö. Lovely!


Hallå där!

Helg igen och veckorna bara rusar fram. 
Min finaste D kom hem och överraskade mig med två tulpanbuketter
Gissa om jag blev glad?




Barnen var hos farmor och farfar så D tog med mig till Kinesiska Muren för ett tidigt middagsbesök. 
Kinesiska muren är en asiatisk restaurang som erbjuder Asiatisk wok, Sushi och Mongolisk BBQ.




Nu är vi hemma igen. Julen är ute och jag är så sugen på ett litet köksprojekt. Något nytt måste ske!







Vita krispiga tulpaner!




Köksfläkten vi har kommer från Samsung och har en inbyggd TV med DVD. Innan vi fick barn använde vi den jämnt men nu är det inte så mycket längre. Mest som sällskap när vi lagar mat.


Hoppas ni har en fin kväll!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar