måndag 16 januari 2012

TILL SALU I HELSNINGBORG...




Mäklarfirman Valvet säljer just nu detta underbara hem i Mariastaden i Helsingborg.


Tjingeling!

Vill bara ge er lite eftermiddagsinspiration. Ett ny producerat radhus från 2008. Jag brukar inte vara så förtjust i nyproduktion, visst det är alltid helt, nytt och fräscht men också ofta opersonligt.

Men i detta radhus har de verkligen lyckats göra det till något utöver det vanliga och jag tror inte husen bredvid ser likadana ut.






Hade det varit i Stockholmsområdet skulle jag varit så sugen på detta hem.














Till och med barnrummet går i stil med övriga huset.















Bilderna är lånade HÄR


Från drömmar till verkligheten och jag måste göra klart det sista på jobbet!


Blir det någon träning för er ikväll?

För mig står löpning på schemat.


KRAM

1 kommentar:

  1. Lite uppdatering :) yes!! Blev en härlig träningsvecka förra veckan. Avslutade med ytterligare lite löpning, 30 min bodystep och 20 min gym. Och idag var jag på plats igen;) 20 min löpning utomhus och 55 min Core:) Kosten går det hyffsat med, nyttiga veckor och en del godsaker på helgen. Men just nu är jag ganska nöjd med det. Fast om jag ska ner i vikt vet jag att dom där helgerna måste skärpas. Fast just nu är finns inte motivationen till det! Emma

    SvaraRadera