tisdag 17 januari 2012

SJUK LITEN PRINSESSA!




En sjuk lite prinsessa njuter av egentid med mamsen i soffan. 
-Mamma du har köpt glass ba-ja fö-öj min skull, fö-öj jag äj suuuk.
Inte för Tindjas skull...


Hola!

Här hemma är det sjukstuga igen och idag är det Evelinas tur, feber och hosta.

På förmiddagen träffade jag Tommi och körde ett hårt intervallpass, det är så kul med träningen just nu, jag kan inte få nog och jag hoppas den känslan håller i sig.

Besegrade gårdagens godissug och jag är så nöjd över det :) Det fick bli ett par rostade mackor med ost och skinka och en tidig tandborstning.

Ikväll ska jag på bio med min fina vän M och om suget återkommer då ska jag absolut unna mig några bitar. Men om inte så hoppar jag över.


Nu ska jag fortsätta soffmyset.

Vi ses!

KRAM



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar