torsdag 19 januari 2012

ROSA NYHETER HOS VÅRA SVENSKA FÖRETAG




Svenska företaget Lexington satsar större än någonsin just nu, under året har de öppnat åtta nya butiker och i vår får även  
USA ta del av sitt egna recept.
I vår öppnar företaget sin första butik på kontinenten, 
på Long Island utanför New York.

Visst är vårens sängkläder, med inslag av rosa, härliga? Inspirationen kommer från magnoliaträdens fylliga knoppar och körsbärsträdens ljusa blomkransar.






Även Himlas vårkollektion går i härliga rosa toner. Jag måste absolut besöka deras butik och inhandla nya handdukar. Jag gillar deras fina produkter och dess kvalité.






Kanske nya kuddar till soffan också...


Om ett par timmar ska jag göra en nu utmaning.
Jag anmälde mitt intresse till en crawlkurs för ett halvår sedan och tidigare i veckan ringde de och sa att det fanns en plats till mig med start ikväll. Oj oj oj va spännande det ska bli och så roligt.

Jag återkommer med simstatus :)


KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar