söndag 8 januari 2012

PÅ VÄGGEN!




Har jag länge kikat in dessa stora posters från House Doctor. Visst är de snygga? Jag gillar dem!



Hellloooo!

Ledigheten är nu slut och imorgon är det 100 % jobb, ska bli skönt att komma in i vardagsrutinerna igen samtidigt som jag självklart inte hade tackat nej till ytterligare ett par veckors ledighet.

Hur går det med era hälsosamma löften? 
Jag fick ett litet återfall när det gäller pepsi max i helgen men inget att lägga energi på nu, bara att ta nya tag inför veckan som kommer.
Och jag är så laddad för en hälsosam vecka!

Har under eftermiddagen lagat storkok, köttfärssås, grytor och förberett en fräsch kycklingsallad. Jag gillar att ha frysen full med matlådor dagar då man inte riktigt hinner med. Dagar när middagen inte inhandlats och planerats är det så skönt att bara plocka fram något färdigt ur frysen.

Och det blir ett par hämtpizzor mindre!






Dessa posters har limmats upp på vanliga plyfaskivor som finns att köpa på trävaruhusen.








Jag är också vansinnigt sugen på denna Stockholm city areas BUS ROLL BANNER som du hittar HÄR.


Har en vaken liten tjej som jag nu ska försöka få i säng, andra försöket gillt hoppas jag.

Vi ses!

KRAM

1 kommentar:

  1. Hmm, min hälsosamma vecka startade väldigt bra men ballad, som vanligt, ur lite mot veckoslutet. Men jag tänker försöka tänka positivt detta året och inte tänka så mycket på det som går fel, utan tänka på det som faktiskt var på + sidan istället:) Så ja, jag kom igång bra med träningen. Ingen löpning men långa PW varje dag + Bodyattack pass! Känner mig piggare, skönt. // Emma

    SvaraRadera