fredag 20 januari 2012

ÖVERRASKA NÅGON...



Godmorgon!

Äntligen fredag och bara några timmar kvar till helg. Lovely!

Vad har ni fina läsare för planer i helgen?


Har ni tid att avvara 15 minuter av er tid denna fina fredag? Vad sägs då om att stanna upp en minut och tänka på någon du skulle vilja överraska.
Det behöver inte vara något märkvärdigt, det räcker långt med att bara skriva några betydelsefulla rader, köpa en blomma, choklad, bjuda på lunch eller skicka ett chokoladogram.
Det kan vara till kollegan, svärmor, sambon, eller kanske till mannen/kvinnan i biljettkassan på tunnelbanan eller till servitrisen på din favoritrestaurang

Ge någon en fin start på helgen - tänk om någon gjort det till dig.
Visst skulle du ha blivit glad?


Dela gärna med dig av din överraskning här hos mig.


Gårdagens crawlkurs startade bra, svårt men wow va roligt det var. Ser fram emot kommande torsdagskvällar!


Nu önskar jag er en riktigt fin fredag!


KRAM


2 kommentarer:

  1. Åh va glad jag blev när jag läste detta. En enkel sak som ofta glöms bort.
    Jag skickade direkt ett chokolodogram till min kära syster.
    Tack för en fin blogg.
    Hälsningar
    Sofie

    SvaraRadera
  2. Jag köpte blommor till min sambo. Han blev så överraskad :-)

    SvaraRadera