tisdag 24 januari 2012

KVÄLLENS LILLA PIGGELIN




Här ser ni kvällens lilla busfrö "in action". Sova finns inte i tanken just nu för lilla Tindra, piggare än någonsin ritar hon teckningar till hela 
familjen och näst in till alla vi känner. Allt för att få vara vaken...


Jag har tillbringat kvällen på badhuset och tränat crawl, vilket gick sådär. Fick andnöd med jämna mellanrum och tror jag lyckats svälja halva bassängen. Ja ni hör ju hur bra det gick :) Det här kommer verkligen bli en utmaning.

David har hyrt film så nu ska jag krypa upp i soffan och hoppas på att Tindra somnar snart. 

Försvunnen - En svensk triller med Sofia Ledarp, Kjell Bergqvist och Björn Kjellman bjudes det på ikväll.


Njut av de sista timmarna på denna tisdagskväll.


KRAM


2 kommentarer:

  1. Lena, ska du simma Vansbrosimmet?

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte, har inte bestämt mig men det skulle vara kul. Ska se hur jag känner om några veckor när jag kommit lite längre i crawlkursen.
    Har du tänkt simma?

    SvaraRadera