fredag 6 januari 2012

KÄRLEK!



Pieces från dagen capcakesbak!
Jag bara älskar att se dessa härliga små barns lycka när de får hjälpa till med bakning och självklart slicka skålen!


Heeeej fina ni!

Hur har ni haft det denna ljuvliga fredag?
Vilken dag! Tjejerna har haft lekbesök och sen blev det en sväng i parken och en promenad i det härliga vädret. Kallt men soligt!

Nu har vi precis öppnat en flaska bubbel och kött, sötpotatisklyftor och grönsaker ligger på grillen. Kan det bli bättre?





Coolaste lilla tjejen kikar fram! Åh vad jag älskar dessa små underverk!


Njut av fredagskvällen!

KRAM


1 kommentar:

  1. Vilken underbar bild på E. Saknar er massa o hoppas vi ses snart! Nu har jag förresten en dator så nu kommer jag läsa ännu mer av din blogg än va jag gjort tidigare!
    Kram

    SvaraRadera