torsdag 26 januari 2012

JAG BJUDER ER PÅ KVÄLLENS...



Av det jag kommer ihåg tror jag männen såg ut som ovan...


Hallå girls!

(Och män som jag vet kikar in här ibland)

Har precis kommit hem från veckan simträning och ikväll gick det verkligen bra. Åh va roligt det är, längtar redan tills nästa vecka!

David är ute och roar sig med några vänner så jag ordnade barnvakt till tjejerna under simningen. Småstressad som jag var kilade jag snabbt mot duschrummet efter träningen. Jag klev in och började klä av mig när jag plötsligt reagerar på en total tystnad. Jag vänder mig om och möts av ett tjugotal blickar. Blinkar ett par gånger men ingenting förändras. 
Och jag inser att jag står halvnaken i herrarnas.

Men jag bjuder på den och kommer förhoppningsvis få njuta av många härliga skratt när det kommer på tal i framtiden.






Eller så var de inte mer glamorösa än de här :)


Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig.


Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar