måndag 16 januari 2012

GODIS GODIS GODIS.....




Får jag byta plats med dig?



Gaaah hjälp mig!

Sitter här och är så galet sugen på lösgodis... 
Har ett stort fat med kakor, chokladmandlar och kola men inget av det lockar, som tur är, jag vill bara ha kombon av surt, sött, salt, choklad och segt.

Grönsaker och dipp som jag tyckte var så gott igår lockar mig inte alls just nu. Mest har jag lust att springa ner till konsum och köpa en stor påse med lösgodis.


Hur kommer kvällen sluta?

Vad hade du gjort om du vore jag?


KRAM


4 kommentarer:

  1. Hahahah, kan inte låta bli att skratta eftersom jag själv har precis samma sug ikväll. Helt sjukt, har gått i skåpen 10 gånger men det finns inget!!! Har en chokladkaka men den öppnar jag INTE för då är det kört! Men några pepparkakor åkte i magen förut.... Hmm! Emma

    SvaraRadera
  2. De är jobbigt de där.
    Jag brukar dricka ett stort glas vatten och sedan ta en god kopp te , ev ta en liten smörgås eller frukt till...
    Hoppas det löste sig för dig
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Gå och köp några lösgodisar och njut :)

    SvaraRadera
  4. Lustigt Emma men visst blir man galen? Jag kunde knappt tänka klart på slutet mot kvällen, det enda som segrade i tankarna var lösgodis. Tur att skåpsluckorna har slitstarka gångjärn ;)

    Tack för tipset Linda :)

    SvaraRadera