onsdag 18 januari 2012

FORMEX




Psss. Ni glömmer väl inte formexmässan 19 - 22 januari.



Hej!

Redan onsdag och jag har svårt att hinna med allt som ska göras, både på jobbet och hemma. 
Just nu sitter jag och ritar ett kök åt en kund som ska totalrenovera men absolut inte vet hur hon vill ha det. Undrar hur det känns? Att inte veta hur man ska inreda eller göra om. 
Jag är alltid full med idéer om hur jag vill göra om hos oss men ibland kan det bli lite för mycket. När vi är klara med ett projekt och allt är på plats är jag alltid lika nöjd, jag går in och ut i rummet och bara njuter. Men strax därefter kommer genast nya idéer och jag vill göra om igen och igen och igen.

När jag får lite tid över ritar jag på vårt lilla hus projekt, Villa Ödsmål kallar vi det. Det är nu dags att starta vårens projekt och jag är så ivrig. Visar mer om det en annan dag.






Imorgon torsdag öppnar vårens Formexmässa och jag tänker 
absolut besöka den.
Formex är den största inredningsmässan för Nordisk Design och du hittar allt från kläder, inredning, barnleksaker, presentpapper till tvålar, ljus och porslin.






Jag har en liten dröm om att öppna en liten livsstilsbutik här på Ön... Vi får se vad som händer med den drömmen...


Fin eftermiddag önskar jag er!


KRAM

3 kommentarer:

  1. Tycker du ska försöka förverkliga din dröm :-)

    SvaraRadera
  2. Jag håller med Linda, jag väntar i spänning på din butik. :)Marta

    SvaraRadera