lördag 7 januari 2012

FAMILY DAY!




Dagens parklek med korvgrillning, fika och massor av mys.


Heeeeej!

Visst är det härligt med långhelger? Känns som söndag idag men nix, det är ju bara lördag!
Vi har haft en riktigt mysig familjedag med grillning i parken och besök på badhuset. Lovely!




David i sin nya fina mössa från Design By Marta. Jag har en fin vän som stickat helt underbara saker till oss i julklapp.




Min mössa och mina handledsvärmare är också en julklapp från Design By Marta. Vinter jackan är från Zara, jeans från acne och Uggsen passar perfekt en kylig dag som denna.




Visst är de fina? Om någon är sugen på att beställa ett par så maila mig.




Finaste tjejerna in action!


Nu väntas kycklingfajitas till middag och jag ska lägga fram mina nya köksidéer för D. Vi får se vad han tycker om dem!


Fin lördagskväll!

KRAM 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar