söndag 22 januari 2012

DAGENS...




Bjuder på några bilder från dagens besök på FORMEX.



Hallå!

Hoppas ni fina har haft en ljuvlig dag!

Jag är fullmatad med ny vårig inspiration och är så sugen på att göra en liten moodboard men mina idéer. Hmm vi får se vad som dyker upp här på bloggen under våren :)

Under eftermiddagen blev det kanelbullebak och en lång löptur i snövädret, olyckligtvis nog började det vräka ner just den stund som jag var ute, snötäckt med röd näsa var det bara kvasten som saknades för att jag skulle misstas för att vara en joggande snögubbe ;)

Och barnen har äntligen fått sin efterlängtade pulkaåkning. Och jag är så lycklig över det.






Ljuvliga Lisbeth Dahls monter. Jag var så nära på att krypa upp i den härliga hängmattan. 
Kolla gärna in deras fina hemsida HÄR.






Och en färgklick från RICE


Nu väntar D med film och jag ser fram emot en tidig kväll.


Vi ses raringar!


KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar